jõuluvaheaeg


3 comments

  1. Mihkel

    Piret, teatavasti on 15. jaanuar suur riigipüha üle terve Eesti. Kui ma väga ilusasti palun, kas Sa mulle mu portreed joonistad nii nt selle pidupäeva puhuks? (Sessi puhul olen nõus selle ka märtsis kätte saama)

    • ploomikook

      muahahaa, tean jah seda kurikuulsat 15. jaanuari. mul on samaks kuupäevaks vaja teha 2 referaatu.

      aga minepekki, mai oska 1:1 portreed teha. vaata ise, mis julkameid ma joonistan. pealegi ma kardan natuke kedagi teist otse joonistada, sest võin teha liiga suured kõrvad jms.

      aga mingi muu torreda pildid võin ikka joonistada
      ..kui sobib

      portreedeni läheb vist aega jm

  2. Mihkel

    No ma saan aru, et tegemist ei ole naturalistliku kujutlusstiiliga. Kasuta oma nägemust 😉 Või veel parem oleks mina-Caro samal pildil 🙂

Leave a Reply

